1e lancering Haagse Hoogvliegers ingekocht door Philips (en direct intern uitverkocht)

Recentelijk is onze eerste lancering ingekocht door Philips Amsterdam. Daar zijn we TROTS OP en heel blij mee. Philips gaf aan de training ‘Speechen als Obama’ door Gijs Weenink (Directeur DebatAcademie) in het Engels aan te willen bieden aan hun hoogvliegers. Daar zorgen we voor. En zij willen aanbieden conform ons Haagse Hoogvliegers format. Dat spreekt aan. De training was binnen 2 dagen intern uitverkocht en er is een lange wachtlijst. Waarom? Lees hieronder meer over ons format en wat dat voor u en uw organisatie kan betekenen.

LEERKLIMAAT HAAGSE HOOGVLIEGERS – INTIEM, INCLUSIEF EN INTERACTIEF
Onze trainers hebben een warm hart voor mensen. Dat is voelbaar. Zij zijn oprecht geïnteresseerd in wie uw
medewerkers of relaties zijn. Wij vragen hen, conform ons format, samen met u, actief vorm en inhoud te geven aan inclusief netwerken, voorafgaand aan, tijdens en na afloop van de training. Onze trainers luisteren uw deelnemers groot (via appreciative & humble inquiry). Zij waarderen ieders inbreng expliciet (‘building on positives’). Dat zorgt voor een veilige setting, waarin optimaal gedeeld en geleerd kan worden.

Onze trainers kunnen ‘up tempo’ doceren, faciliteren en verbinden. Stellen hun aanbod zodanig samen dat ze
hoogvliegers, veelal (beeld)denkers en snelschakelaars, optimaal bedienen in hun leerproces. Wij zorgen er samen met de trainers voor dat hun aanbod staat. Zij ontvangen van tijdens de lancering reflectie, op basis waarvan zij hun aanbod perfectioneren. Dit betekent dat zij de deelnemers allereerst helder kader bieden (wat kunnen de deelnemers wanneer en op inhoud verwachten). En vervolgens een mooie mix van theorie, praktijk en ervarend leren aan de deelnemers aanbieden. De oefeningen die worden aangeboden, zijn altijd direct toepasbaar in uw dagelijkse praktijk. Wij streven er naar tenminste drie actieve en gerichte oefeningen aan te bieden, die deelnemers ook met elkaar verbinden. Zo zorgen we voor maximaal inhoudelijk en relationeel rendement. Ook houden onze trainers expliciet rekening met beelddenkers (20%, van de hoogvliegers, leert beter met ‘beeldende voorbeelden’). Wij vragen onze trainers met hun aandacht 100% bij de deelnemers te zijn en voor 90% gebruik te maken van de verhalen en ervaringen van de deelnemers zelf.

VOORDELEN VAN INKOOP VIA HAAGSE HOOGVLIEGERS – HOOG LEERRENDEMENT

U kiest voor:

  • excellente trainers die kunnen ‘up tempo’ kunnen doceren en faciliteren;
  • excellente trainers die actief en hartelijk vorm geven aan inclusief netwerken voor, tijdens en na de training;
  •  excellente trainers die actief in zichzelf en hun persoonlijke en zakelijke ontwikkeling investeren;
  • een excellente training die recht doen aan de leerwensen van uw hoogvliegers en door de vormgeving garant staan voor optimaal leerrendement en resultaat voor uw organisatie;
  • een organisatie die zich tot het uiterste inspant om de training excellent te laten verlopen, o.a. door de training geheel naar uw wensen vorm te geven en bij ziekte of calamiteiten voor een vervangend aanbod te zorgt (indien gewenst).

UW INVESTERING
Een training op uw eigen locatie bedraagt: 1250 Euro per dagdeel (voor 1 trainer)
Dit is voor een training van 4 uur, excl. reiskosten van de trainer en excl. lunch/koffie/thee/lekkers/borrel/BTW/reiskosten en reistijd trainer.

TRAININGEN

Trainingen die u kunt inkopen? Speechen als Obama, Speechen als Shakespeare, Improviserend Organiseren, Leer Loslaten, Durven Falen, Hit’m Heart, Coachen met Paarden, Hoffelijk Debatteren, Hoffelijk Onderhandelen, Hoffelijkheid en gastvrijheid – twee sleutels tot succes, Voice Dialogue, Succesvol argumenteren, Succesvol Presenteren, Feminine Presence, Male Presence, Magnetisch Charisma, Stemexpressie voor (vrouwelijke) leiders-in-spe en nog veel meer. Combinaties zijn ook mogelijk.

Meer weten? Bel met Petra Hiemstra – 06-33803867 – voor de mogelijkheden.

Delen: