Deze op verzoek van onze relaties ontwikkelde training, viel in goede aarde bij de deelnemers. Naast een opgefriste eigen pitch ontvingen deelnemers inzicht in de denk- en belevingswereld van de inkopers van hun diensten en producten. Het goed aansluiten bij de communicatiestijl van de inkoper én weten hoe je hem of haar kunt helpen draagvlak te creëren voor hetgeen jij wilt bieden, is essentieel in een verkoop of overtuigingsproces. Deelnemers schrijven in hun reflecties: “Dank dat ik mag doen wat ik doe/zijn wie ik ben en mijn input mag geven” en “Doordat ik mijn nog te lanceren onderwerp heb gebruikt, heb ik veel handvatten ontvangen”.
Daniël Schut; van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat!
Martijn Hunteler (GreenFox): dank voor de heerlijke garnalenproeverij. Extra traktatie! Trots op jullie sociaal ondernemerschap.
Ook interesse in deze training? Neem contact op voor de mogelijkheden. We bieden deze training ook incompany aan.